SENIOREN VITALITEITS-EN BEWEGINGSTRAINING


In een gezellige en toch serieuze sfeer wordt pittig getraind met een praktisch en creatief oefensysteem, aangepast aan de behoeften van de oudere, individuele persoon. Senioren worden steeds vitaler en mondiger. Ze laten zien dat je op een heel actieve en prettige manier vitaal ouder kunt worden. Wie denkt dat pittig oefenen alléén voor fitte, jonge mensen is weggelegd, kan er niet verder naast zitten!
Wie een seniorentraining meemaakt, kan niet anders dan onder de indruk zijn van hun enthousiasme, motivatie doorzettingsvermogen en vaak indrukwekkende prestaties. En de oefeningen zijn zeker niet kinderachtig te noemen. Oók 50, 60 of 70-plussers kunnen op hun nivo pittig en intensief trainen. Het is nooit te laat om (weer) in beweging te komen, wat de oudere leden van Caroll's Trainingscentrum graag zullen bevestigen.

Door de praktische opzet van de oefeningen, hebben ook mensen met bepaalde gezondheidsproblemen voordeel en plezier van de trainingen.

SENIOREN PRACTISCHE SITUATIE-EN CONFLICTBEHEERSING-EN WEERBAARHEIDSTRAINING

Oók als oudere kun je (alsnog) leren jezelf geestelijk en lichamelijk weerbaarder te maken. Wat je echter dan moet doen is de overtuiging relativeren dat alléén jonge, fitte mensen dat kunnen en vooral die spectaculaire vechtsportdemonstraties, want jezelf weerbaar maken is een combinatie van pure wetenschap en effectief trainen. Bij realistische weerbaarheid wordt namelijk zo weinig mogelijk gebruik gemaakt van lichamelijke kracht of lenigheid en behendigheid, maar veel méér van inzicht, handigheid, trucjes en gezond verstand! De trainingen worden dan ook helemaal ingesteld op de behoeften en de natuurlijke aanleg van de individuele persoon, waardoor iedereen de noodzakelijke technieken relatief gemakkelijk aan kan leren.

Dus zelfs wanneer je gelooft te oud, te zwak, te klein, niet lenig genoeg bent of een bepaalde handicap hebt, kun je op een effectieve manier weerbaarheid en zelfverdediging leren!

 

 

 

 

 

NIEUWS

 

Voor prijzen en tijden, klik hier >>